sobota, 7 września 2013

Biedronka Dada Premium,Pieluszki- niedoskonała podróbka Pampersa

Pieluszki Dada Premium (dostępne w sklepach sieci Biedronka)




Rozmiary: 
mini 3-6 kg
midi 4-9
maxi 7-18
junior 15-25 

Gdzie kupicie: Sklepy Biedronka
Cena: około 30 zł
Moja ocena: 1/6 pkt

Maluszek, a pieluszka

Jedzenie, spanie i przewijanie- to najczęściej wykonywane czynności przez noworodka. Dlatego tak ważne jest by kupić najlepsze pieluszki, które będą dla niego komfortowe. Ja zawsze kupuje pieluszki firmy Pampers. Mam do tej marki wieloletnie zaufanie. Niestety pewnego dnia pieluch mi w domu brakło! Nieopodal mam sklep Biedronka więc postanowiłam że tym razem zrezygnuje z zakupu oryginalnych Pampersów i kupiłam opakowanie pieluszek Dada Premium.

Ich cena nie jest zbyt wysoka. Jednak w wielu sklepach oryginalne Pampersy kupimy jeszcze taniej. Paczki w promocyjnej cenie zawierają dużo gratisowych pieluszek w atrakcyjnych cenach. Na przykład Tesco oferuje w czasie promocji 96 pampersów o rozmiarze 5 (tych prawdziwych) za 65 zł.

Chłonne czy nie?

Kiedy przyniosłam ze sklepu pieluszki, wyjęłam je z opakowania i sprawdziłam materiał z jakiego są wykonane. Oczywiście z dużo gorszych materiałów niż oryginał. Ponadto po otwarciu paczki odrzucił mnie ich bardzo chemiczny zapach. Nie wiem z czego on wynika, ale naprawdę był bardzo nieprzyjemny dla mojego nosa. Po założeniu mojej córce tych pieluszek nie obyło się bez ich bardzo częstego zmieniania. Moja córcia często pije i jeszcze częściej sika. Moja rola jest taka, aby zapewnić jej suchość i nie dopuścić do odparzeń. Dada Premium zmieniałam prawie co godzinę ,a gdy pieluszka była nawet niewiele mokra już czuć było bardzo nieprzyjemny zapach i wilgoć nie tylko od wewnątrz, ale i z zewnątrz. Reasumując te pieluszki do chłonnych nie należą.

Kolejny o wiele większy problem. Wylewa się z nich kupa. Fiszbinki nie spełniają swych funkcji i błotnista maź brudzi body, spodnie, pośladki, a nawet plecy. Mama zamiast odpocząć musi myć dziecko od stóp do głów.

Małą zaletą są kolorowe postacie narysowane na ich zewnętrznej stronie, ale co nam po kolorowych obrazkach kiedy pupa ciągle mokra?

A jak jest w nocy?

Wiadomo, że nocą dziecko także siusia. Moja córka przez to, że pieluszki nie izolowały moczu od skóry nocą ciągle się wierciła i bardzo niespokojnie spała. Ja sama, choć nigdy tego nie robię dwa razy wstawałam i zmieniałam jej pieluszkę. Wolę dołożyć kilka złotych więcej i cieszyć się spokojnym snem moim i mojego malucha.

Uczulają? No jasne!

"I do tego ta okropna alergia!"-tak powiedziałam kiedy zobaczyłam zaczerwienienia w miejscach intymnych. Skóra stała się zaczerwieniona i bardzo podrażniona, a przecież używam kremów ochronnych, codziennie dziecko kąpie i często przewijam. To już był ostatni krok od tego by te pieluszki po prostu wyrzucić. Ale nie zrobiłam tego. Oddałam je sąsiadce, która uważa je za najlepsze pieluszki dla dziecka!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz