wtorek, 10 września 2013

Mydło,które nie myje!-mydło Linda z Biedronki

Mydło w płynie Linda o zapachu oliwkowym



Objętość netto: 300 ml
Cena: 3 zł
Gdzie kupisz: Sklepy Biedronka
Moja ocena: 2/6 pkt.

Ty i ja-mydełko Linda!

Bardzo ładne opakowanie,kuszący dozownik oraz mnożące się na półkach wkłady.Takim atrakcyjnym new lookiem poszczycić się może mydło z Biedronki o nazwie Linda.

Chciałbym Cię mydlić mydełkiem Linda

Codziennie mycie rąk bez mydła obejść się nie może.W łazience czy w kuchni mydło stoi na widocznym miejscu i jest często używane.Ja także go używam.Lubię kupować i testować produkty różnych marek więc zakupiłam (za niewielką cenę) to oliwkowe mydełko.

Mydło Linda z mleczkiem oliwkowym bardzo ładnie pachnie.Jego konsystencja jest troszkę za rzadka,ale to nie jest zbyt duży problem.Ponadto opakowanie w którym się znajduje jest poręcznego kształtu i dobrze prezentuje się w łazience pośród innych kosmetyków.Jest jedno małe ale...Tym "ale" jest to,że to mydło nie radzi sobie z brudnymi rączkami.Kiedy mam mocno zatłuszczone ręce,lub zabrudzone przez intensywne gotowanie ten produkt nie może ich dobrze wyczyścić.Po dokładnym umyciu ich w mydle Linda ciągle czuje na nich lekki tłuszcz i nieprzyjemny zapach.Kiedy bawię się ze zwierzętami i później myje ręce zapach zwierząt np kota czy psa wciąż na nich pozostaje. Ręce wydają się czyste,lecz tak naprawdę czyste do końca nie są.Trzeba myć je dwa,trzy razy...aż do skutku.Przez to tracimy czas,zużywamy więcej wody i samego mydła.Także delikatnie oliwkowy zapach bardzo szybko się ulatnia.Po paru minutach nie czujemy,że dopiero umyliśmy ręce.

To mydło bardzo słabo się pieni i słabo pielęgnuje nasze dłonie.Po umyciu dłonie przez krótki czas wydają się delikatne i miękkie w dotyku,by po chwili wrócić do swego normalnego stanu.Czystość to coś co stawiam na pierwszym miejscu i wymagam od preparatów czyszczących oraz myjących skutecznego działania.Niestety tego mydła Wam nie polecam.Punkty w ocenie zostały przyznane za ładne opakowanie,dozownik oraz dostępność produktu we wszystkich sklepach Biedronka.



3 komentarze:

  1. Wg mnie domywa dłonie, ale ile ludzi, tyle recenzji ;)
    Dla mnie ma jedną wadę wysusza delikatną skórę dzieci.
    Więcej opinii dla zainteresowanych:
    http://www.bangla.pl/opinie/p29640/biedronka-linda-mydlo-w-plynie-dozownik-zapas

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, w Biedronce są już dawno nowe wariaty zapachowe.
    Mydło dobrze się prezentuje w łazience, jest wydajne i dobrze myje.

    Mój wybór to mydło o pachu płatków róz w refillu 1L.

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja mam inne zdanie wiesz jak dobrze zmywa sadze z rąk jest świetne nigdy mi się nie zdarzyło by się nie pieniło czy nie zabiło zapachu...

    OdpowiedzUsuń