czwartek, 12 września 2013

Jem pomarańcze i używam peelingu Naturia :-)

źródło:www.lula.pl

Joanna Naturia Peeling gruboziarnisty antycellulitowy z gorzką pomarańczą

Cena:około 4 złote
Gdzie kupisz: drogerie,allegro.pl.sklepy kosmetyczne
Pojemność: 100 ml
Moja ocena 5/6 pkt.

Nie ma to jak polubić jakiś kosmetyk i mieć go w zawsze w swojej kosmetyczce.Moja przyjaźń z owocowymi peelingami od firmy Joanna zaczęła się już parę lat temu.Wypróbowałam wiele zapachów i mam swojego faworyta.Jest nim peeling z gorzką pomarańczą,który po otwarciu pachnie mi sadem pełnym pomarańczowych drzewek.

Peeling ma za zadanie usunięcie martwych komórek naszego naskórka.Po jego zastosowaniu nasza skóra jest delikatniejsza i złuszczona.Używanie peelingu zapobiega powstawaniu trądziku oraz wzrastaniu włosów pod skórę po depilacji.Peeling można bez problemu wykonywać samemu w domu,ja złuszczam swoje ciało raz w tygodniu i jest to najlepsza opcja,ponieważ częsty peeling może doprowadzić do podrażnienia skóry.

Oto wady i zalety peelingu Naturia:

ZALETY:

*przyjemny zapach,który rozchodzi się po całej łazience i czuć go na naszej skórze
*dobra konsystencja produktu-peeling jest gruboziarnisty i daje się łatwo rozprowadzić
*małe,bardzo zgrabne opakowanie,które możemy włożyć do kosmetyczki i zabrać ze sobą wszędzie
*duża wydajność peelingu,choć buteleczka jest niewielka to kosmetyku starcza na długo
*przyzwoita cena,każdą kobietę stać na tą małą chwilę luksusu :-)
*po zastosowaniu preparatu nasza skóra jest gładka,miła w dotyku oraz odświeżona i wygładzona
*duży wybór zapachów (nie tylko pomarańcza) dostępne są wersję np porzeczkowe,kiwi lub grejpfrutowe
*produkt nie podrażnia skóry,drobinki,które ścierają nasz naskórek nie doprowadzają do zaczerwienienia i obrzęku


WADY

*źle skonstruowana buteleczka.Trudno z niej wycisnąć ostatnią resztkę peelingu.Do tego bardzo słaba jakość tworzywa z którego jest zrobiona.Po pierwszym użyciu popsuło mi się wieczko i trudno mi było zamknąć opakowanie.

1 komentarz:

  1. Cena jest bardzo przystępna, więc śmiało sięgnę po powyższy produkt i go przetestuje na sobie.

    OdpowiedzUsuń