piątek, 22 listopada 2013

Bądź modna w zimowych kozaczkach


Kozaki damskie Graceland

Cena: 139 zł
Marka: Graceland
Gdzie kupisz: sklepy Deichmann
Rozmiar: 36-42
Moja ocena produktu: 6/6 pkt

Wygodne i praktyczne

Na co dzień mamusie nie mogą zaszaleć z butami na wysokim obcasie. Bieganie do sklepu po zakupy,pchając jeszcze wózek to już wysiłek,a dodaj do tego 8 cm szpileczkę.Coś takiego nie ma szans bycia.Dlatego tej zimy postanowiłam,że kupię kozaki na niskim obcasie.Nie chciałam żeby były całkiem płaskie,ponieważ jestem średniego wzrostu.Choćby mały,tyci obcasik wysmukla nogi i podnosi nasze marne centymetry (mowa o kobietach malutkich).



Kupując kozaki pod koniec listopada naprawdę nie masz co liczyć na super wypasioną ofertę.Buty są już przebrane.Zostają te brzydkie oraz te mające duże numery.Moja nóżka jest malutka.Rozmiar 37 rozchodzi się jak ciepłe bułeczki.Kiedy zawędrowałam do sklepu byłam trochę zła na siebie,że w natłoku domowych zajęć nie przyszłam na zakupy choćby dwa tygodnie wcześniej.Ale cóż,co się stało to się nie odstanie,dlatego postanowiłam,że coś dla siebie znajdę w końcu jak już jestem to nie wyjdę ze sklepu z pustymi rękoma.Ewentualnie po męża wypłacie wybiorę się do obuwniczego ponownie:-) 

Od razu na wejściu mój wzrok natrafił na kozaczki,które ostatecznie kupiłam.
Kobietki pierwszy wybór jest zazwyczaj najlepszy.To co wam się spodoba jako pierwsze najczęściej ląduje w koszyku i zostaje zabrane do domciu.Ja zrobiłam dokładnie tak samo.



Kozaczki marki Graceland kosztowały mnie 139 zł.Nie jest to wcale duża kwota jak na buty zimowe. Lubię markę Graceland,ponieważ produkuje ona solidne buty. Jej obuwie nie rozkleja się,nie rozłazi,nie przemaka i nie zaczyna brzydko pachnieć. Dodatkowo na obuwie zakupione w sklepach Deichmann mamy aż 2 letnią gwarancję.To naprawdę mnóstwo czasu.Można spać spokojnie i nie martwić się,że w czasie srogiej zimy nasze buty diabli wezmą,a my będziemy musiały chodzić w japonkach.

Kozaki,które kupiłam są na takim tyciusim obcasie.Są bardzo wygodnie i praktyczne.Pasują zarówno do spódnicy jak i do obcisłych rurek. Dodatkowego charakteru dodają im dwie srebrne sprzączki.

Skusiłam się na kolor czarny ponieważ pasuje on do wszystkiego.Jest uniwersalny i nie pogrubia naszych łydek. Nie za bardzo interesuje mnie co projektanci i styliści uznają za modne w tym jesienno-zimowym sezonie.Ja prócz be fashion,cenię sobie praktyczność,jakość za dobrą cenę i wygodę. Uważam,że dokonałam dobrego zakupu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz