środa, 27 listopada 2013

Krem BB - by Twój makijaż był lekki i naturalny


Krem BB
Upiększający krem BB 5w1 dla skóry normalnej-cera jasna

Gdzie kupisz: sklepy kosmetyczne,internet,drogerie
Cena: około 15 zł
Opakowanie: tubka 50 ml
Strona producenta: Kliknij tutaj
Moja ocena produktu: 4/6 pkt

By wyglądać ładnie i promiennie

Na co dzień nie mam czasu na pełny,perfekcyjny makijaż. Po co mam wychodzić umalowana jak na bal do sklepu po bułki? Codzienne stosowanie dobrze kryjącego podkładu oraz sypkiego pudru też nie jest wskazane dla mojej alergicznej skóry dlatego znalazłam dla siebie krem Garniera,który delikatnie wyrównuje koloryt skóry,rozświetla ją,nawilża i daje efekt lekkiego makijażu.

Krem BB jest znakomitym kosmetykiem podczas upałów.Nie tworzy efektu maski i dzięki temu nasza skóra może oddychać. Nie zatyka porów,wygląda naturalnie i odpowiednio dobrany nie odznacza się od skóry twarzy. 

Ten krem znakomicie nadaję się do skóry,która nie ma zbyt wielu niedoskonałości,niestety z większymi zaczerwieniami i wypryskami ten krem sobie nie poradzi:-( Nie zakryjemy nim sińców pod oczami czy trądziku. Jego krycie oceniam na średnie. Ponadto zaraz po rozsmarowaniu świeci się na naszej twarzy. Efekt ten po pewnym czasie sam zanika,możemy go również przyśpieszyć używając sypkiego pudru. 

Konsystencja tego kremu jest oleista dlatego bardzo dobrze się rozprowadza,zapach kosmetyku jest również przyjemny. Krem bez poprawek utrzymuje się na mojej twarzy około 4-5 godzi,po tym czasie muszę makijaż poprawić.

Jego działanie oceniam na czwórkę ponieważ ma zarówno wady zalety.Wydaję mi się,że jest on trochę przereklamowany.Nie oferuję "natychmiastowego efektu pięknej skóry" jak zapewnia Nas jego producent. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz