środa, 13 listopada 2013

Żegnaj zwykła szczoteczko!


Szczoteczka elektryczna Oral-B Professional Care 500

Gdzie kupisz: sklepy internetowe,sklepy RTV-AGD
Cena: około 150 zł
Moja ocena produktu: 6/6 pkt

Dlaczego szczoteczka elektryczna?

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zakupem szczoteczki elektrycznej.Jednak wydanie prawie 200 zł to dość spory wydatek,zwłaszcza wtedy kiedy ma się małe dziecko.Szczęście się do mnie uśmiechnęło,pieniążki zostały w kieszeni ponieważ zostałam wybrana do bezpłatnych testów powyższej szczoteczki.



Szczoteczka Oral-B Professional Care 500 przeszła moje najśmielsze oczekiwania.To rozwiązanie dla zabieganych i zapracowanych ludzi,którym brak czasu na tradycyjne szczotkowanie zębów za pomocą szczoteczki manualnej.Stwierdzono,że szczoteczka elektryczna bardziej dokładnie czyści nasze zęby (szczególnie miejsca trudno dostępne) i wcale nie przyczynia się do abrazji dziąseł (powierzchownych uszkodzeń dziąseł).

Jest łatwa w eksploatacji i czyszczeniu.Po skończonym szczotkowaniu wystarczy,że umyjemy ją pod bieżącą wodą i wysuszymy.Jedno pełne ładowanie szczoteczki wystarcza na szczotkowanie przez 7 dni w tygodniu po 2 minuty,dwa razy dziennie.


Taki mały domowy dentysta

Zamiast wizyt (zazwyczaj płatnych) w gabinetach dentystycznych warto zakupić do domu taką szczoteczkę.Dzięki wymiennym końcówkom jedną szczoteczkę może używać cała rodzina. Oszczędzamy czas i pieniądze.Bezcenne.

Główne cechy szczoteczki

Technologia 3D,która umożliwia dokładne czyszczenie zębów i usuwanie kamienia nazębnego oraz resztek pokarmów z trudno dostępnych miejsc.

2 minutowy timer. Szczoteczka odmierzy nam dwu minutowy czas czyszczenia zębów zalecany przez dentystów.

Końcówki z zestawie dla siebie i całej rodziny.

Wyprofilowana rączka,którą łatwo utrzymać w dłoni.Szczoteczka nie wyślizguje się,dobrze przylega do naszej ręki. Ponadto jej kolory dopasowują się do kolorystyki każdej łazienki.

Nigdy wcześniej po czyszczeniu zębów nie miałam uczucia ich gładkości i czystości.Zęby wydają się wręcz wypolerowane,od razu są gładsze i bielsze,do tego czyste...cóż więcej mi potrzeba.

Za możliwość przetestowania szczoteczki dziękuje:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz