czwartek, 9 stycznia 2014

Być kobietą...pachnącą kobietą




Bycie kobietą do czegoś zobowiązuję. Według mnie płeć piękna powinna dbać o siebie. Troszczyć się o swój wygląd by czuć się lepiej,podobać się sobie i innym osobom (szczególnie tym o płci przeciwnej).
Każda Pani niezależnie od tego co robi i w życiu i kim jest powinna mieć w swej kosmetyczce perfumy.Buteleczka wypełniona pachnącym płynem doda jej więcej wdzięku i uroku.

Pachnąca kobieta-to szczęśliwa kobieta.




















Experience the magic Bi-es stworzone są z myślą o kobiecie,która nie boi się marzyć,Perfumy o nucie kwiatowo-orientalnej zawierają między innymi kwiat afrykańskiej pomarańczy,cydr czy różowy pieprz. Pachną cudownie i zapakowane są w flakonik zawierający kryształek Svarowsky. Ten zapach jest moim ulubionym.Utrzymuje się na ubraniu nawet do 12 godzin,na skórze około 5-6. Jest trwały,lecz nie tak intensywny by odrzucał swym zapachem.Wart swojej ceny i przewyższa jakością wiele wód toaletowych np tych z Avonu.

Opakowanie 100 ml- cena około 20 zł.
Przyznaje mu ocenę 6/6 pkt i jestem pewna,że kupię go ponownie.




















Bi-es Moi to perfumy o przezroczystym kolorze zapakowane w flakonik o bezbarwnym szkle. Biały kolor perfum zawsze kojarzy mi się z ich łagodnością i naturalnością.Podobnie jest w tym przypadku. Moi to przede wszystkim białe kwiaty,piżmo i mech cedrowy. Zapach ten jest kobiecy i bardzo subtelny. Pasuję do eleganckiej Pani,która stawia na szyk i prostotę. Owalna buteleczka,przywodzi na myśl okrągłe kształty kobiety.

Opakowanie 100 ml- cena-około 20 zł
Moja ocena tego zapachu to 4/6 pkt




















Miss Belle perfumy dla romantycznej kobiety. Nuta szyprowo-owocowa,przełamana akordami drzewnymi. Mi te perfumy jak najmniej przypadły do gustu. To nie mój styl. Wydaję mi się,że będą pasować do romantyczki,kobiety pragnącej księcia na białym koniu i wielkiej miłości dopóki śmierć nas nie rozłączy.

Pojemność 100 ml- cena około 20 zł
Moja ocena produktu-3/6 pkt

Podsumowując zapachy Bi-es to perfumy dla odważnych kobiet,dbających o siebie,które chcą uwodzić swym zapachem. Dużym plusem są trwałe flakoniki o pięknych kształtach i opakowania,które wyglądają elegancko i są pełne klasy.
Marka Bi-es pokazuje nam,że zapachy z niższej półki też potrafią być dobre.

Za możliwość przetestowania perfum Bi-es dziękuję:

         


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz