piątek, 31 stycznia 2014

Czy to naprawdę placki ziemniaczane z gulaszem?


Placki ziemniaczane z gulaszem wieprzowym "U Jędrusia"

Cena: około 6 zł
Waga: 400 g
Strona producenta: kliknij tutaj
Moja ocena produktu: 3/6 pkt

Leniwi i zapracowani zazwyczaj nie mają czasu na gotowanie. Ja od wielkiego święta kupuję danie gotowe by spróbować co polscy producenci podają na stół swoim konsumentom. Dzisiaj mój wybór padł na placki ziemniaczane z gulaszem wieprzowym krakowskiego producenta dań gotowych. Czy potrawa przypadła mi do gustu?



Gigantyczne placki ziemniaczane (3 sztuki) a gulaszu tyle co kot napłakał-czyli bardzo malutko. Gulasz doprawiony,placki też. Placki jak dla mnie miały troszkę za dużo w sobie oleju i za bardzo były przypieczone (w niektórych miejscach lekko przypalone). Co do mięsa to niektóre kawałki były twarde. Producent mógł je dłużej poddusić bo twarde mięsko to nie jest to za czym konsumenci przepadają. Mięsa w gulaszu jest zaledwie 41% reszta to woda,olej roślinny i mąka. To danie zasługuję na mocną trójkę,nie więcej.



Sama firma "U Jędrusia" powstała w 1980 roku i przez ponad 30 lat żywi zabieganych Polaków. Podobno ich przysmakiem są pierogi,które mają podbić nawet chiński rynek. Ja ich pierożków jeszcze nie próbowałam,może w najbliższym czasie się skuszę.

Co do placków ziemniaczanych z gulaszem to nie wiem czy zakupie je ponownie. W smaku są przeciętne i cenowo też dość drogie. W końcu to tylko starte ziemniaki i 5 kawałków wieprzowego mięska w sosie. Taki obiadek można sobie samemu przyrządzić w domu. Przynajmniej wiemy co jemy:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz