niedziela, 16 lutego 2014

Czym przyprawić smażone ziemniaczki?

Przyprawa do ziemniaków Prymat

Cena: około 2 zł
Strona producenta: Kliknij tutaj
Moja ocena produktu: 6/6 pkt

Nie wiesz czym posypać smażone ziemiaczki lub frytki?
Marzy Ci się wyrazisty smak ziemniaków gotowanych,które podajesz na obiad?

Firma Prymat to jeden z czołowych producentów przypraw w Europie. W swej bogatej ofercie posiada znakomitą przyprawę do ziemniaków,która całkowicie odmienia smak tych warzyw.

W skład tej mieszanki wchodzą takie przyprawy jak kolendra,czosnek,kminek,nasiona kopru czy papryka słodka. Tworzą one całość,która zachwyca niesamowitym zapachem i nadaje potrawom oryginalny smak.

Ja tą przyprawę dodaje do:

- placków ziemniaczanych
- zapiekanek z ziemniakami
- frytek
- smażonych ziemniaków
- tradycyjnych ziemniaków gotowanych

Słyszałam,że można dodać ją także do zup ziemniaczanych. Producent twierdzi także,że znakomicie nadaję się ona do wzbogacenia smaku różnych farszy i to wydaje mi się dobrym pomysłem. 

Przyprawa nie jest droga,wystarcza na jakiś czas,oczywiście nie można jej sypać w ilościach hurtowych bo wtedy zdominuje nasze danie. Dodawana z umiarem jest znakomita.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz