niedziela, 12 kwietnia 2015

Antyperspirant Garnier- potowi mówimy STOP


Garnier Mineral ActionControl - Antyperspirant Garniera 48h z pochodną aktywnemu minerału przeciw przykremu zapachowi.


Cena: około 8-9 zł
Gdzie kupić: drogerie kosmetyczne- ja kupiłam w Rossmann
Moja ocena: 5/6 pkt

To mój ulubiony antyperspirant w kulce. Jak na razie za taką cenę nie znalazłam lepszego. Chroni mnie przed przykrym zapachem potu przez cały dzień. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie, pozostawiając na mojej skórze uczucie świeżości nawet w bardzo upalny dzień.



PLUSY I MINUSY ANTYPERSPIRANTU ACTIONCONTROL

Dużym plusem jest to,że nie pozostawia on  brzydkich śladów na ubraniach. Dla mnie jest to niezwykle ważne, bo kocham czerń. Nie muszę się martwić, że gdy go zastosuje na mojej bluzce pojawią się brzydkie białe plamy.

Do tego jest bardzo poręczny. Ma niewielkie rozmiary, bez problemu zmieści się w małej torebce czy kosmetyczce. Można go zabrać wszędzie. Dzięki opływowemu kształtu bardzo dobrze trzyma się go w dłoni.

Nie podrażnia mojej skóry, stosując go nie miałam żadnych krostek, ani zaczerwień, jednak znam dziewczyny, które z niego zrezygnowały ze względu na uczulenie. Również nie wysusza on moich pach. Jest kosmetykiem dość tanim. Rzadko można znaleźć dobre kosmetyki poniżej 10 zł.



Niestety, jak każdy kosmetyk i ten antyperspirant posiada trochę wad. Największą z nich jest to, że nie chroni on przed brzydkim zapachem potu przez 48 godzin. W moim przypadku maksymalnie jest to 24- 30 godzin, po tym czasie trzeba go aplikować z powrotem. Drugą mniejszą wadą jest to, że skóra po jakimś czasie się do niego przyzwyczaja. Ja stosuje go naprzemiennie z innym antyperspirantem i wszystko jest w porządku.

Moim zdaniem WARTO go kupić i wypróbować. Może i Wam przypadnie do gustu.



Baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz