środa, 9 października 2013

Krem dla niewymagających mam


Krem pielęgnacyjny Skarb Matki do codziennej pielęgnacji pupy dla niemowląt i dzieci

Strona internetowa producenta: http://www.skarbmatki.pl/
Opakowanie: tubka
Pojemność: 75 ml
Cena: około 10 zł
Gdzie kupisz: apteka, sklepy internetowe
Moja ocena produktu: 3/6 pkt

Mimo prawie dwóch lat moja Aylinka ciągle jeszcze używa pampersów.Dlatego dużą uwagę zwracam na to by zapobiec odparzeniom oraz zaczerwienieniu w okolicach pupy.Jako jedna z wielu mam zostałam wytypowana do przetestowania kremu pielęgnacyjnego Skarb Matki.Moją testerką została oczywiście córeczka.Czy kremik nam się spodobał?

Opakowanie,które zwraca na siebie uwagę

Kolorowa tubka,na niej żyrafa oraz kwiatuszek lub słońce (dokładnie określić tego nie mogę).Żywe kolory,które przyciągają wzrok.Taki design ma właśnie nasz testowany krem.Kiedy pokazałam go córeczce ona natychmiast zapragnęła go trzymać w rączkach i przez długi czas nie pozwoliła mi go nawet dotknąć.Bardzo chętnie,wręcz z radością dała mi przyzwolenie na to abym ją nim posmarowała.Dobrze,że producent pamięta o tym,że kolorowe skupia uwagę i zachęca do zakupu.

Właściwości oraz stosowanie

Ten krem ma za zadanie zapobiegać odparzeniom oraz nawilżać,łagodzić,chronić przed stanem zapalnym i przyśpieszać gojenie. Czy łagodzi? Tak,ale nie na długo.Bardzo szybko się wchłania i nawilża tylko na parę godzin.Należy go stosować po kąpieli na osuszoną skórę raz,ewentualnie dwa razy dziennie.Krem nie uczula i dzięki,temu że jest łagodny można go stosować już od pierwszego dnia życia.

Konsystencja oraz zapach

Krem jest bezzapachowy,co mnie bardzo odrzuciło.Pachnie dla mnie brzydko.Nie chcę powiedzieć,że śmierdzi. Powinien być chociaż trochę perfumowany.Konsystencję ma w porządku.Nie jest zbyt gęsty.Nie spływa z ręki.Jednak po dłuższym czasie,kiedy leży w ciepłym miejscu gęstnieje i jego konsystencja się nieznacznie zmienia.Łatwo go aplikować na skórę,szybko i bez problemu się wciera.Niestety nie pozostawia na skórze przyjemnego zapachu.


"Krem posiada pozytywną ocenę instytucji opiniującej kosmetyki dla niemowląt i dzieci" - Tak napisał producent na opakowaniu.O jaką instytucję dokładnie mu chodzi? Niestety tego już nie wyjaśnił.Szkoda,kiedy coś kupuje powinnam wiedzieć takie rzeczy.Inne firmy wręcz chwalą się certyfikatami oraz nagrodami.Ta firma postawiła na skromność.

Małe podsumowanie

Ogólna ocena produktu to 3.Dlaczego? Ponieważ tego typu kremów w sklepach i aptekach jest mnóstwo.Tak naprawdę to ten produkt niczym specjalnym się nie wyróżnia.Nawilża i chroni jak większość kremów znanych marek.Plus za opakowanie i bardzo trwałą tubkę.Minus za drażniący zapach,oraz brak informacji o instytucie,który dał mu pozytywną opinię.Cena także jest przystępna,więc daje trzy.

Za możliwość przetestowania produktu dziękuje portalowi:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz