poniedziałek, 14 października 2013

Zwierzątka z Safari idealne do chrupania

źródło:samiswoi.ie


Junior Safari Lajkonik

Waga: 125 gram
Cena: około 3 zł
Gdzie kupisz: sklepy spożywcze
Moja ocena produktu: 6/6 pkt

Stworzone z myślą o najmłodszych

Co podać maluchowi oprócz słodkości,które zapewne uwielbia? Ja także miałam podobny problem.Zajęcie czymś choć na krótką chwilę uwagi maluszka jest bardzo trudne,a jeszcze trudniejsze jest to by polubił on coś nowego,co nie zawsze smakuje słodko. W sklepie spożywczym o przepełnionych półkach znalazłam rozwiązanie problemu.Moje oczy wypatrzyły chrupiące lekko słone zwierzątka Safari Lajkonik,które zostały stworzone z myślą o najmłodszych konsumentach.

Chrupiące zwierzątka,które smakują mojej córce.Ich smak jest bardzo dobry.Nie są zbyt słone tak jak tradycyjne paluszki.Trudniej się nimi zadławić i podczas gryzienia nie powodują suchości w ustach.Moja córeczka nie polubiła je tylko za smak.Spodobał jej się ich kształt.Słona przekąska jest w kształcie zwierzątek z odległej Afryki.Kogo tam nie ma! Mamy żyrafę,nosorożca,lwa a nawet zebrę! 


Kolorowe opakowanie także przyciąga,wytłuszczony wyraz "Safari" zaintrygował mnie w sklepie i dlatego postanowiłam je kupić.

Produkty firmy Lajkonik cenię sobie od wielu lat.Jest to lider słonego pieczywa w Polsce.Produkują swe wyroby z najwyższej jakości składników,które ciągle badają i sprawdzają pod kontem jakości spożycia.Podczas produkowania nie używają oni konserwantów i sztucznych barwników a to sprawia,że ich wypieki są delikatne w smaku i po prostu pyszne.

Oprócz podawania dzieciom przekąskę Safari śmiało można położyć na stół podczas domowego party lub małego przyjęcia.Polecam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz