wtorek, 15 października 2013

Sos w proszku,czyli spaghetti dla leniucha


Fix Spaghetti Napoli

Cena: około 3 zł
Gdzie kupisz: sklepy spożywcze
Waga: 75 gram
Moja ocena: 4/6 pkt

Spaghetti w 15 minut

Dla wiecznie zapracowanych,przepracowanych oraz tych co czasu nie mają polecam gotowe dania w proszku.Oczywiście nie wszystkie,bo niektóre są naprawdę paskudne.Mam jednak wypróbowane produkty.Jednym z nich jest sos do spaghetti firmy Knorr.Można wyczarować z niego naprawdę pyszne danie. w kilkanaście minut.

Mój przepis na spaghetti.

Na samym początku w lekko osolonej wodzie gotuje makaron.Odcedzam go,ale nie przelewam zimną wodą.Ostawiam i zabieram się za sos.Siekam cebulkę,którą podsmażam na oliwie,dodaje do niej mięso mielone.Całość smażę przez parę minut.Następnie dodaję pokrojonego w kostkę pomidora oraz rozmieszany z wodą sos do spaghetti marki Knorr.Całość duszę na patelni przez około 10 minut.Doprawiam do smaku i podaje.Czasami dodaje świeżych ziół (kiedy je mam pod ręką) oraz ząbek czosnku.Jednak nie każdy lubi,kiedy danie a potem usta pachną czosnkiem.



Ten sos lubię ja oraz moja córka,która jest fanką makaronu.Jest on bardzo wyrazisty,czuć w nim pomidory.Jego wadą jest to,że nie ma zbyt dużo soli oraz pieprzu.Danie trzeba dodatkowo przyprawić.Nie wychodzi go także za wiele.Dla nas (jemy tylko we dwoje,mąż za włoską kuchnią nie przepada) jest w sam raz,ale dla rodziny pięcioosobowej trzeba zaopatrzyć się w minimum dwa opakowania.

Zalety tego sosu:

* łatwo dostępny oraz tani (możliwość zakupu w większości sklepów)
* dobra konsystencja,nie jest zbyt rzadki,ani zbyt gęsty
* dobrze rozprowadza się z wodą i nie powstają żadne grudki

Zalety zaletami,ale choć ten sos jest bardzo dobry w smaku i przyjemnie pachnie to nigdy nie zastąpi nam sosu z prawdziwych,dojrzałych pomidorów,które pachną słońcem oraz latem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz