sobota, 19 października 2013

Wyrzuć patyczki do czyszczenia uszu,od dzisiaj stosuj Olivocap!


Olivocap Spray usuwający woskowinę uszną (15 ml)

Cena: 15- 20 zł
Gdzie kupisz: apteka tradycyjna,apteka internetowa 
Opakowanie: plastikowa buteleczka ze zdejmowaną końcówką do rozpylania
Pojemność: 15 ml
Strona producentahttp://www.olivocap.com/
Moja ocena: 6/6 pkt

Preparat,który dokładnie wyczyści uszy Twoje oraz malucha

Przyznam się Wam,że przez pewien czas miałam problem jak bezpiecznie, a zarazem w fachowy sposób wyczyścić uszy mojemu dziecku.Moja dwulatka to niezwykle ruchliwe stworzenie.Ciągle się wierci i dłużej niż minutę nie usiedzi na miejscu.W związku z tym używanie patyczków do czyszczenia uszu jest niemożliwe i niebezpieczne.Lekarze także nie popierają stosowania patyczków higienicznych,a ja liczę się z opinią mojego pediatry.Znalazłam jednak wyjście z tej kłopotliwej sytuacji.Z pomocą przyszła mi firma Olivocap,która jest producentem sprayu usuwającego woskowinę uszną.

Ten spray mogą stosować zarówno dzieci jak i dorośli..Jego aplikacja jet prosta i przyjemna.Wystarczy "psiknąć" sobie go do ucha i to w sumie tyle.Nie ma strachu,że włożymy dziecku patyczek za głęboko.Niechcący zrobimy mu krzywdę i wylądujemy na fotelu u laryngologa.

Buteleczka,która potrafi zdziałać cuda


Dlaczego polecam właśnie ten spray?

Już po pierwszym użyciu czuć różnicę.Kanał słuchowy się oczyszcza,nadmiar woskowiny wypływa oraz poprawia się słuch.Wiem to,bo ten preparat wypróbowałam także na sobie.Oprócz tego Olivocap polecam osobom,które mają problemy z powstawaniem korka woskowinowego.Korek woskowinowy to nadmiar woskowiny w przewodzie słuchowym,który najczęściej objawia się uczuciem "zatkanego ucha".Taki problem miał mój mąż i wiem jakie jest to nieprzyjemne i jak trudno taki korek rozpuścić.

Preparat polecany przez laryngologów

Spray Olivocap polecają polscy laryngolodzy.Dlaczego? Ponieważ Olivocap spray do usuwania woskowiny usznej nie zawiera wody ani konserwantów.Można go stosować u dzieci już od 4 miesiąca życia,a w  jego składzie nie znajdziemy wody tylko farmakologiczną oliwę z oliwek.

Zdejmowana końcówka,którą można wyczyścić to duży plus tego preparatu


Innowacja w czyszczeniu- wygoda dla mamy

Olivocap fantastycznie czyści uszy.Nie piszę tego ponieważ dostałam go w ramach testów.Naprawdę polecam go mamom,które tak jak ja mają problem z higieną uszu swej pociechy.Dzięki końcówce łatwo go zaaplikować zarówno sobie jak i małemu dziecku.Ponadto jego końcówka jest zdejmowana,łatwo ją czyścić,kiedy się zabrudzi.Bardzo przypadł mi do gustu jego lekko miętowy zapach,który nie jest zbyt intensywny,lecz delikatny i bardzo przyjemny.W stosunku do działania jego cena także nie jest wysoka.Preparat kupimy bez recepty w tradycyjnej aptece jak również w aptece internetowej. 

Za możliwość przetestowania produktu dziękuje firmie:




1 komentarz:

  1. Też odrzucam patyczki higieniczne. Dużo bardziej chwalę sobie używanie płynów lub sprayów. Ostatnio postawiłem na voskolix.

    OdpowiedzUsuń