wtorek, 21 stycznia 2014

Miał być KOMFORT,a jest TRAGEDIA! - wkładki zapachowe Femina Fresh Touch


Wkładki higieniczne Femina fresh touch 30 sztuk

Gdzie kupisz: sklepy Biedronka
Cena: około 3 zł
Moja ocena produktu: 1/6 pkt

Ni to komfort, ni wygoda...

Z braku czasu kupiłam w pobliskiej Biedronce wkładki higieniczne.Zawsze kupuje wkładki innej firmy,ale jakoś tak wyszło,że brak czasu doprowadził do tego,że poszłam na łatwiznę i kupiłam biedronkowy produkt.

Po rozpakowaniu w domu ujrzałam przed sobą cieniutkie i różowe wkładki o przyjemnym lawendowym zapachu. Także samo zewnętrzne opakowanie przyciągnęło mój wzrok i sprawiło,że właśnie ten produkt pojawił się w moim koszyku.



Co do wyglądu-zastrzeżeń brak. Tylko wygląd to nie wszystko. Zwłaszcza jeśli chodzi o wkładki higieniczne,tampony czy podpaski.Wkładki Femina fresh touch nie spełniają się w roli dobrych wkładek dla aktywnej kobiety.Dlaczego?

1.Nie trzymają się bielizny. Odklejają się zaraz po założeniu.
2.W trakcie chodzenia zwijają się,marszczą i odklejają.
3. Są zbyt cienkie i mało elastyczne.
4. Nie dopasowują się do kształtu bielizny.

Wydaje mi się,że te o to wkładki zostały zaprojektowane przez mężczyznę,który mało wie o kobiecych przypadłościach. Czy kupie ten produkt ponownie? Pod żadnym pozorem,Wam też nie polecam.

3 komentarze: