wtorek, 13 maja 2014

Czysta woda zdrowia doda...Dzbanek Dafi-moja opinia




Od ponad miesiąca jestem szczęśliwą posiadaczką dzbanka do filtrowania wody Dafi Astra Unimax. Mieszkając w bloku moja woda z kranu jest niesmaczna i twarda.Moja rodzina jej nie pije. Zanim weszłam w posiadanie tego dzbanka prawie codziennie kupowałam butelkowaną wodę co wiązało się z dość dużym obciążeniem moich ramion i mojego portfela.

Dzbanek Dafi Astra Unimax 3 l

Cena: około 50 zł
Strona producenta: kliknij tutaj
Moja ocena produktu: 6/6 pkt

Korzyści z filtrowania wody

Codzienne filtrowanie wody zapobiega osadzaniu się kamienia w czajniku elektrycznym czy ekspresie do kawy. Przefiltrowana woda jest smaczna i zdrowa. Przygotowana na niej zupa,herbata czy kawa smakuje lepiej niż kawa zrobiona z wody kranówki.



Prosta obsługa dzbanka

Dzbanki Dafi oprócz tego,że nie zajmują dużo miejsca w naszej kuchni i dzięki bogatej kolorystyce i opływowych kształtach pasują do jej wyposażenia są, wyprodukowane z solidnych materiałów i proste w obsłudze. Mój dzbanek Dafi Astra Unimax w ciągu 2 minut potrafi przefiltrować okoły 3 l wody. Jeden filtr starcza na około 30 dni (jego wydajność to około 150-200 l przefiltrowanej wody), a wskaźnik typu LED informuje mnie o tym kiedy powinnam go wymienić na nowy.

Dzbanek z łatwością można napełnić wodą bez konieczności zdejmowania całej pokrywy. Bez przeszkód można go myć w zmywarce,a praktyczny wlew nie pozwala na to by woda podczas nalewania rozpryskiwała się po kuchennym blacie.



Ekonomiczna zaleta dzbanka Dafi

Największą zaletą nie jest jego kolor, opływowy kształt, ergonomiczna rączka czy funkcjonalny wlew. Jego zaleta to OSZCZĘDNOŚĆ! Koszt zakupu tego dzbanka to około 50-60 zł. Jeden wkład,który wystarcza na miesiąc to wydatek około 10 zł (na allegro można znaleźć ciekawe promocje i wielopaki takich wkładów). Koszt 2 l butelki wody to około 2 zł, dziennie 4 osobowa rodzina wypija 2-3 takie butelki. To grubo ponad 100 zł miesięcznie.

Filtrując wodę przyczyniamy się do poprawy środowiska ekologicznego gdyż zmniejszamy popyt na plastikowe butelki. Nie muszę już znosić do domu kilka zgrzewek wody miesięcznie- oszczędzam swój czas i pozwalam kręgosłupowi odpocząć. Jestem pewna,że podaje dziecku dania przygotowane na czystej wodzie,które są smaczniejsze, nawet rosół jest klarowniejszy. Nie muszę czyścić garnków z trudnego do usunięcia osadu, mój czajnik elektryczny również jest czysty w środku.

Za możliwość przetestowania tego produktu dziękuję:







1 komentarz:

  1. Cena też jest zachęcajaca dzbanek Dafi to jeden z najtańszych i najlepszych dzbanków na naszym rynku :)

    OdpowiedzUsuń