poniedziałek, 30 marca 2015

Słodycz dla ciała, gładkość dla skóry- Masło do ciała Farmona

Masło do ciała Farmona tutti frutti karmel& cynamon

Cena: około 12 zł
Opakowanie: plastikowy zakręcany słoiczek
Producent: Farmona kliknij tutaj
Gdzie kupić: drogerie kosmetyczne np. Rossmann
Ocena: 5/6 pkt

Słodki zapach unosi się w powietrzu i otula me ciało niczym lekka kołderka- tak właśnie działa na mnie masło do ciała karmel&cynamon.

Nawilżanie skóry to podstawa. Tylko od Was zależy w jakiej kondycji będzie Wasza skóra. Czy będzie miła w dotyku czy przesuszona i popękana? Ja postanowiłam nawilżać skórę i dodatkowo ładnie pachnieć. Połączenie aksamitnie gładkiej skóry z przyjemnym zapachem jest dla mnie idealne.



Masło do ciała jest bardzo gęste, zapakowane w plastikowy słoiczek. Ponadto jest bardzo wydajne- małą ilością nawilżymy całe ciało. Bardzo szybko nawilża skórę i utrzymuje ten stan aż do kolejnego prysznica. Dla niektórych połączenie cynamonu i karmelu jest zbyt mdlące, mi jednak ten zapach odpowiada. Oczywiście latem, podczas upałów zapach staje się intensywniejszy, dlatego ja używam go wyłącznie zimą.



Opakowanie 300 ml starcza przy codziennym, systematycznym stosowaniu na mniej więcej 4-5 tygodni. Cena za ten produkt też nie jest mocno wygórowana, bo 12 zł to nie majątek.
Ja to masło stosuje zazwyczaj na dłonie, szczególnie po praniu ręcznym czy zmywaniu naczyń.

Masło dostałam w prezencie urodzinowym od mojej siostry i jestem z niego bardzo zadowolona. Polecam go osobom, które lubią "słodkie" kosmetyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz