piątek, 24 kwietnia 2015

Biedronkowy lakier do paznokci Be Beauty

Czy po użyciu lakieru do paznokci Be Beauty nasze dłonie staną się piękne?


Lakier do paznokci Be Beauty Moc Kolorów nr 41

Cena: około 4 zł
Gdzie kupisz: sklepy Biedronka 
Pojemność: 8 g
Moja ocena: 2/6 pkt

Parę miesięcy temu sklepy Biedronka wypełniły się kolorowymi lakierami Be Beauty. Postanowiłam, że kupię przynajmniej jeden i przetestuję dyskontowe produkty.

Wybrałam sobie taki dziwny kolor grafitowy. Wygląda dokładnie jak rysik szkolnego ołówka, Mam krótkie paznokcie,chcę je podkreślić, więc uwielbiam malować je ciemnymi kolorami. Myślałam, że ten lakier zostanie jednym z moich ulubionych, niestety tak się nie stało.

Lakier nie jest trwały. Na drugi dzień po pomalowaniu zaczyna powoli odpryskiwać, blednąć, szczególnie na prawej dłoni. Jego nakładanie jest również bardzo trudne. Buteleczka jest poręczna, jednak pędzelek do malowania to tragedia. Jest gruby,sztywny, wykonany z dziwnego włosia, który zaczyna się lenić. Przez to skórki są upaćkane i nieestetycznie to wygląda.


By paznokcie wyglądały ładnie potrzebne są dwie warstwy tego lakieru. Sama jego konsystencja jest troszkę zbyt gęsta i moje niewprawione ręce mają problem z jego nałożeniem.


Tak lakier prezentuje się na moich paznokciach. Niestety nie jestem posiadaczką długich i smukłych palców oraz paznokci, ale nie jest tak źle.

Lakier Be Beauty to lakier z średniej półki. Na tle lakierów z sklepu za 3 złote wypada super, ale z lakierami z wyższej półki nie ma go co porównywać.



Baner

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz