poniedziałek, 10 marca 2014

Kryminały,które warto przeczytać.

Ostatnio oglądając informację z Polski przedstawiono raport jaki stosunek mają Polacy do książek.Okazało się,że STATYSTYCZNY POLAK CZYTA ROCZNIE 40 STRON!
Słysząc to musiałam sobie usiąść z wrażenia.Ja staram się przeczytać minimum 1 książkę tygodniowo.

Dla tych co nie czytają,a chcieli by zacząć publikuje listę 10 dobrych kryminałów,które miałam okazję przeczytać.

Polecam kryminały Harlana Cobena np Nie mów nikomu














Polecam kryminały norweskiego pisarza Joe Nesbo np Upiory














Polecam kryminały medyczne Tess Gerritsen np Dawca













Polecam kryminały Charlotte Link np Wielbiciel













Polecam kryminał Carla Montero pt Szmaragdowa tablica













Polecam kryminał Rosamund Lupton pt Siostra













Polecam książki Stephena Kinga np Joyland













Polecam kryminały S.J Boltona np Karuzela samobójczyń













Polecam kryminały J.C Grange np Imperium Wilków













Polecam kryminały Gregga Olsena np Wszędzie śnieg














Serdecznie zapraszam na mojego bloga Świat Książki gdzie opisuję przeczytane przeze mnie powieści.

http://swiatksiazkii.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz